maandag 15 april 2013

Wie heeft er zin in een PIF van mij te ontvangen!!!

Ik ben op zoek naar 5 mensen die een PIF van mij willen ontvangen!!!
 


Dit is zomaar een kiekje, zegt nog niks hihihihihihi 
 
Wat houd dit in?
Ik ga aan de slag om voor 5 personen een leuke PIF te maken .
Dus als je deze wilt ontvangen reageer dan op dit bericht,
 de eerste 5 die reageren gaan van mij post krijgen.
En als je hem dan van mij ontvangen hebt,
 dan is het de bedoeling dat je zelf ook weer een PIF gaat maken,
 voor maximaal 5 personen.
Dit zet je dan op je blog en dan kun je aan de slag.

Ik zie jullie berichtjes lachend tegemoet :))

En dan zie ik dat ik al 30 volgers heb zomaar ineens
welkom lieve blogvolgers...
Mmmm eerst mijn pif de deur uit en dan eens bedenken !!!
misschien een leuke give away :))


 

8 opmerkingen:

  1. Nou ik wil wel graag een PIF van je ontvangen! Lijkt me enig.

    Tuurlijk maak ik dan ook een PIF voor anderen.

    Groetjes, Emilie
    (ateliereem.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owww meis leuk dat je dat gaat doen.....helaas ik doe niet mee maar dat doe ik bij niemand.....stuur liever zo eens wat ( teveel druk voor me )
    maar wilde wel even iets laten weten

    succes met je PIF reactie's

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil wel hoor, maar je kunt het ook swappen noemen dan maak ik wat voor jouw terug, want ik heb het ook geprobeerd 5 ik kwam ook biet verder dan 2, maar ik doe mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met de angst dat ik straks niemand kan vinden om en pIF naar toe te sturen, doe ik toch graag mee. Dus je mag mij meetellen. Ik doe mee. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag met jou de swap oke, zoals in mailcontact. Ik stuur je zometeen 2 foto's toe die ik leuk zou vinden voor de tasjes. Waar kan ik jou blij mee maken;iets gezien op mijn blog? groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou heel graag mee willen doen, maar weet niet of ik het red om de PIF zelf nog te doen voor ik hier vandaan vertrek... Er liggen ook nog wat snailmails te wachten....

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo hehehe... het is gelukt... ik kan ook wat plaatsen! Wat leuk dat ik zag dat mijn post nu op jouw blog staat. Ik ben heel erg benieuwd wat je van die papieren gaat maken. Ik blijf je zeker volgen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, ik vind het leuk om te lezen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...