maandag 8 april 2013

*** Leuke post van Tante Jip *** en nog....

Van Tante Jip kwam vandaag de gewonnen
give-away binnen...


En wat een leuke stofjes en lintjes


Tante Jip heel erg bedankt!

Verder deed ik voor de eerste keer mee aan de 
Nederlandse Swappers
Met als thema Chocolade swap...
Ik hoop dat het in de smaak valt bij mijn Swapmaatje
Lisette, de eerste keer dat ik iets maakte met papier
in deze opzet dan!!!
Dus afwachten hoop dat ik het goed begrepen heb...
Bij deze is het pakketje op de bus gegaan vandaag
 dus hoop dat ze hem morgen in huis heeft...
Het was heel leuk om te doen, al had een drukke week achter de rug
heb ik de zondag avond besteed om mijn idee wat ik had
uit te werken en vandaag afgemaakt
in de vrije uurtjes tussendoor.


Allemaal een fijne avond

Liefs Alexandra

2 opmerkingen:

  1. Zo, jij hebt een fijne give away gewonnen zeg!
    Enne chocoladeswap... als in... lekker chocola versturen/opeten mjam ? Leuk! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er leuk uit zeg! Bof jij even! Ik heb nog nooit wat gewonnen maar het is zo leuk om met een ander mee te genieten! je gat er vast wat moois van maken! Groeten,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, ik vind het leuk om te lezen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...