woensdag 10 april 2013

En dit kreeg ik van Lisette

Vandaag kwam mijn chocolade swap binnen die Lisette voor mij maakte,
kijk maar eens mee wat een werkstukjes 1 voor 1 zo mooi
ik ben er heel blij mee



Een heel lief flesje met kleine groene kraaltjes,
mooi opgepimpt met roosje
 

2 kaartjes 1 met kant en de ander met een meetlintje,
voorzien met een lief parelspeldje
 

Een paar zakjes leuke goodies
 

Hele lieve leuke stofjes
 
 
Mooi vintage label-kaartje
 

En natuurlijk niet te vergeten de reep chocolade
mooi verpakt en weer in vintage versiert
 
Lieve Lisette wat een werk heb je er aan besteed heel
erg mooi dank je wel voor deze mooie swap
 
Liefs Alexandra

 





 
 



1 opmerking:

  1. Ik ben blij dat je het mooi vindt. Ik heb veel plezier gehad met het maken ervan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, ik vind het leuk om te lezen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...