maandag 1 april 2013

Flessenhoes van herenbloes!!!

Vandaag 1 april mag mijn oom zijn 65ste verjaardag vieren!
 

Hier zijn alle neven en nichten ook uitgenodigd,
wat wel leuk is want we zien elkaar eigenlijk nooit meer,
sinds mijn Opa & Oma er niet meer zijn.
Ik had er wel aan gedacht maar door de drukte voor Pasen
 helemaal vergeten een cadeau te kopen!!!
Dus dat wordt zelf iets in elkaar zetten.
Op pinterest had ik deze al bij mijn pins staan en dacht,
hey dat wordt ie, even een bloes van manlief gepakt die hij al jaren niet meer
aan had gehad en de schaar erin, even de kaart met transfer papier erop gestreken,
en walla...
 

Nog even een kaartje erbij en we zijn klaar voor vertrek.
 
 
Allemaal een fijne 2de paasdag
 
Liefs Alexandra
 

7 opmerkingen:

  1. wat een bijzonder mooi kado
    geniet lekker van je dag

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en mooi cadeautje zo!!

    Grtjs Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha San, Echt een superleuk idee, maar dat transferpapier moet je me nog 'ns uitleggen hoe dat werkt. Heb het nu wel gekocht maar nog niet geprobeerd.
    X
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anita,

      Binnenkort ben je toch hier en dan doen we het samen wel even, dan weet je gelijk hoe het werkt!!!

      Liefs Santje XXX

      Verwijderen
  4. hihi ik snap het weer eens niet.
    het is een mouw van een overhemd (dat is dan de verpakking.. ?)
    maar wat zit erin dan ?

    leuk dat je op mn blogje bent :-)
    ik ben nu ook lid bij jou !!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ellen,

      Haha, gewoon een fles wijn!!!

      Welkom op mijn blog gezellig :))

      Liefs Alexandra

      Verwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, ik vind het leuk om te lezen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...