zaterdag 17 augustus 2013

Hier hebben we er alweer 1 school week opzitten!

Afgelopen week ging onze dochter naar groep 3.
Ze kwam maandag thuis uit school en vertelde dat ze al kon lezen.
Oh, nu al was mijn reactie,
ja mam, we hebben het woordje ik geleerd
de i en de k maar die vind ik wel een beetje moeilijk om te schrijven.
 

Dus hoe verder de week vorderde des te meer woordjes kwamen erbij.
Toen haalde ik het nieuwe leesplankje erbij wat nog van mijn zussen
en mij is geweest dus niet meer zo nieuw hoor haha
En liet haar daar mooi de lettertjes zoeken die bij de woordjes hoorde.
 

Met als dit het resultaat...
 

Ik ben best wel trots op onze meid xxx
 

Verder maakte ik gisteren mijn Pif af die er al maanden lag te wachten
om opgestuurd te worden.
Dus ik ben nog op zoek naar Emelie van Atelier Eem,
en Tinneke Bolleboom van Muts en meer haken
en naar Ook Nu en dan.
Als jullie mij even jullie adres door willen mailen dan stuur ik ze naar jullie toe.
( santje70@gmail.com )


Een fijn weekend allemaal



Liefs Alexandra
 
 
 
 
 


3 opmerkingen:

Bedankt voor je berichtje, ik vind het leuk om te lezen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...