donderdag 22 augustus 2013

Hier de PIF die ik maakte voor de dames...

 
Zo kregen ze het pakketje binnen...
 

Gezellig ingepakt met een kaartje
 
 
Een vlinder
 

 
En een gekleurd nerfblad met een jute band
 
 
Ik maakte een speldenkussentje
 

 
Met een lusje van een katoenenbandje
 

Een memokaartje
 

Waar ik een randje omheen haakte
 

Verder maakte ik wat kettingen of armbandjes,
als je deze om je pols wikkelt
 

Met gehaakte bloemetjes eraan
 

En maakte ik labeltjes
 
 
Met een stempel
 

En een gekleurd labeltje eraan
 

Een label met foto en hartjes band
 

En een label met geniet erop gestempeld
 
 
En nog een zakje met wat kaartjes van spelletjes
 
 
Nou dames ik zeg...
 

Ervan :))
 
 
Nu de post van de postkamer nog op de bus,
en dan zit het er voor mij weer even op,
 
TOT 
 
 
Mijn
 
 
 GIVE-AWAY.....
 
 
 
 
Houd mijn blog in de gaten want het gaat snel gebeuren.
 
Allemaal een hele fijne donderdag
 
 
 
Liefs Alexandra
 
 
 

 

 
 


 
 
 


4 opmerkingen:

  1. Hi Alexandra,
    het was een feest om de PIF te mogen ontvangen. Want niet alleen was de verpakking supertof, je had ook alles als losse cadeautjes ingepakt. Maakte mijn dag helemaal goed!

    x Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je het leuk vond, nou geniet er maar lekker van.

      Lieve groetjes

      Verwijderen
  2. Nog bedankt voor je leuke PIF. Heerlijk om te ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, ik vind het leuk om te lezen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...