donderdag 6 juni 2013

✄ ✄ ✄ Mijn eerste jurkje ✄ ✄ ✄

Ondanks kocht ik het boek van Catharine Deweerdt
Geweldig helemaal mijn stijl...
Er gingen 2 maanden voorbij,
 en toen werd het plotseling toch eindelijk mooi weer,
 zo mooi dat ik zin kreeg om eindelijk een jurkje te maken voor onze dochter.
 
Dus ik aan de slag
 
En daar kwam dit jurkje uit
 

Jurkje Lola
 

Stofje kocht ik op het stoffen spektakel een poosje terug
Knoopsgaten maken kan ik nog steeds niet die heeft mijn Tante Corrie
er in gemaakt, bedankt Tante Corrie
Ik moet er toch eens een keer voor gaan zitten en uitvogelen
hoe dat nu ook al weer moet...
 
Aangezien dat er nog vele stofjes liggen te wachten ben ik gelijk aan
het 2 de jurkje begonnen, volgt nog.
 
En voor diegene die nog een PIF van mij tegoed hebben er wordt tussen de
bedrijven door ook nog aan gewerkt,
dus dat wordt nog een leuke verrassing binnenkort in de brievenbus...
 
Tot snel want het was weer even geleden
 
Liefs Alexandra

 

1 opmerking:

  1. Dit jurkje stond haar erg leuk en ze was er helemaal mee in haar sas volgens mij!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, ik vind het leuk om te lezen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...