donderdag 14 maart 2013

Leuke post!!!

 
Vanmorgen viel er een hele leuke envelop op de mat,
spannend het is mijn eerste Dream, make & share.
 
 
Ik kreeg hem van Annemieke uit Purmerend,
 helaas heeft Annemieke geen blog,
waar we even kunnen rondneuzen.
 
 
Des al niet te min, toen ik hem openmaakte kwam ik deze geweldige,
kaarten en briefpapier tegen heerlijk om weer een leuk kaartje
 te kunnen schrijven naar mijn volgende DMS

En of dat nog niet genoeg was kreeg ik er ook nog dit lieve vogeltje bij,
nou daar weet ik wel een heel mooi plaatsje voor.
 
Annemieke heel hartelijk bedankt ik ben er heel blij mee,
super leuk gemaakt, brengt mij ook weer op ideeën...
 
 
En dan voor de volgende Anita van 365 dagen project
die mij een reactie stuurde
 voor een snailmail
 
Hij is onderweg zoals je ziet
 

Veel plezier morgen met open maken!
 
 
Fijne avond allemaal
 
Liefs Alexandra
 
 

5 opmerkingen:

  1. Daar kun je heel blij van worden. Leuk! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he die post!!!

    En volgens mij moest ik weer een pakketje naar Annemieke toesturen als ik het niet verkeerd heb. Grappig hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jou pakje ziet er al gezellig uit ♥
    en wat een leuke spulletjes heb je gekregen zeg, geniet

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heej wat gezellig zeg die post.
    Jou pakketjes ziet er ook zeer spannend uit zeg.
    Geniet ervan he.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig die post die jij kreeg, maar ik mag ook niet klagen! Want... vanmiddag viel er bij ons ook een heeeeeeel leuk en gezellig pakketje in de bus. Superbedankt en op mijn blog laat ik zien wat ik allemaal heb gekregen. Bastiaan was trouwens ook heel blij met de tekening en eierwarmers.
    Dikke knuffel
    Aniet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, ik vind het leuk om te lezen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...