maandag 21 januari 2013

Leuke post!!!

Leuke post vandaag!!!



Ik kreeg vandaag mijn bestelde spulletjes binnen, helemaal blij toen ik de envelop zag...
Snel open maken want nu kan ik mijn vestje afmaken voor mijn dochter.
 

Kam-snaptang
 
Tja, en aangezien ik niet zo goed ben in knoopsgaten maken is dit wel echt een uitkomst,
vond hem bij http://www.kleurenmix.nl/  waar ze overigens ook hele leuke bandjes en stofjes hebben.
 
 
Nou ga ik het vanavond maar eens uitproberen of het mij gaat lukken de snaps erin te krijgen.
Deze zijn er overigens in verschillende kleuren en maten te verkrijgen.
 
 
Allemaal een fijne maandag
Liefs Alexandra
 




 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje, ik vind het leuk om te lezen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...