donderdag 26 september 2013

Is dit mooi of niet!

Vandaag kwam de moeder van mijn wederhelft
met deze verrassing aanzetten!
 

 En deze...
 

En deze...
 

En deze...
 
 
En ik dacht nu komt de laatste...
 

Maar nee, het ging door...
 
 
En door...
 

En door...
 

En dan komt nu mijn favoriet...
 

Is het geen schatje...
 
We zijn er helemaal blij mee,
 gaan ze inlijsten en in ons toekomstig kroegje hangen.
 
Morgen maak ik even nieuwe foto's bij daglicht is wel wat mooier,
maar wilde het graag al met jullie delen...
 
 
Fijne vrijdag ;)
 
 
 
Liefs Alexandra

 





5 opmerkingen:

  1. Dat gaat een hele mooie kroeg worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! De eerste afbeelding heb ik ook gehad...maar waar ie na de verhuizing gebleven is.....toch maar weer tijd om even te gaan graven op zolder na het zien van deze plaatjes.

    Groetjes Colinda (onlyhandmadeloves.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw ! Ik als Zaanse ben natuurlijk groot fan van Verkade :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat is boffen! Zijn het papieren prenten? En wat voor formaat?
    Cool.

    liefs,
    Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het zijn papieren prenten de grote 49cm bij 32cm, en de andere 39cm bij 29 cm. Ze zijn zo leuk, lagen bij Gert-Jan in de winkel boven op een kast en hij wist niet meer dat hij die had, want ma had ze meegenomen naar huis destijds en veilig opgeborgen, en nu met opruimen kwam ze weer tegen.
      Fijne dag morgen, ben benieuwd wat jullie gaan doen maar dat lees ik wel op je blog.

      Liefs Alexandra X

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, ik vind het leuk om te lezen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...